شرکت مهندسی نرم افزار پاشا در راستای هدف یکپارچه سازی و با اتکا به رعایت اصول و سطوح مختلف محرمانگی در حوزه حراست و حفاظت سازمان ها،سیستم جامع حراست و حفاظت سازمان چابک را طراحی و پیاده سازی نموده است.جهت تضمین محرمانگی اطلاعات بخش حراست سازمان ها نیاز به راهکار های مطمئن بسیار حایز اهمیت است برهمین اساس شرکت مهندسی نرم افزار پاشا صنعت در طراحی و پیاده سازی سیستم جامع حراست و حفاظت سازمان چابک ابزار های برنامه نویسی مانند فرم ساز،گزارش ساز،تابع ساز و...را به سازمان استقرار دهنده سیستم جامع ارائه  میدهد تا بوسیله این ابزار ها سازمان توانایی پاسخ گویی سریع به نیازهای اطلاعاتی سازمانی ،تسهیل در تصمیم گیری ها و بهینه سازی سرمایه گذاری از طریق برنامه ریزی و مدیریت منابع اطلاعاتی را داشته باشد.

دستاوردهای سیستم جامع حراست و حفاظت

  • افزایش کارایی سازمان در مدیریت و دسترسی سریع به اطلاعات

  • مدیریت و نظارت تمرکز بر کل گیت ها و موقعیت های مکانی مختلف سازمان

  • ارتقای سطح امنیتی نقاط حساس با کنترل مجوزهای مربوطه

  • مدیرت و نظارت بر انبارها با ثبت و دسته بندی محموله های ورودی/خروجی

  • افزایش سرعت اعطای مجوز تردد و کاهش زمان تلف شده ترددکنندگان

معرفی مشخصات نرم افزار جامع حراست

صدور کارت تردد پرسنل و ارباب رجوع و کالاهای همراه

 

می باشد که در نرم افزار حراست فیزیکی این ساختار شامل 7بخش مختلف است:

  1. تعریف یک یا چند خودرو دارای مجوز تردد

  2. تعریف یک یاچند شخص دارای مجوز تردد

  3. تعریف دروازه های مجاز تردد

  4. تعریف نوع تردد هریک از دروازه های تعریف شده( ورود خروج/فقط ورود/فقط خروج)

  5. تعریف یک یا چند گروه شناسه دارای مجوز تردد.

  6. تعریف کالاهای مجاز جهت تردد(اموال شرکت،کالای تحت تملک پیمانکار،کالای مرجوعی،لپ تاپ همراه شخص)

  7. تعریف امضای مجاز جهت تایید خروج کالا

جهت سهولت کاربری صدور کارت تردد پرسنل،پیمانکاران،ارباب رجوع و کالاهای همراه با توجه به جنبه های هفتگانه فوق بصورت موردی یا دسته ای قابل تنظیم،چاپ و تایید است.

تشخیص چهره

سیستم جستجو گر تصویر یک نفر در بین نفرات عبوری از مقابل دوربین

 برای استفاده از این سیستم حداقل یک تصویر مرجع از هرنفر مورد نیاز می باشد.نرم افزار شناسایی چهره،هریک از تصاویر مرجع را در داخل تصویر ورودی جستجو کرده وشباهت بین تصاویر مرجع را با تصاویر چهره موجود در تصویر ورودی اندازه گیری می نماید.بدینوسله می توان فرد یا افرادی که شبیه به نمونه های مرجع هستند را پیدا نمود.سیستم مورد نظر در مقابل تغییرات ظاهری صورت (وجود ریش و سبیل و آرایش صورت) مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

در مثالهای زیر،تصویر مرجع در گوشه بالاسمت چپ نمایش داده شده است.هرچه شباهت بین تصویر مرجع با فرد عبوری  بیشتر باشد،درصد بالاتری نیز بهدست می آید

می توان ظرف کمتر از یک دقیقه ،هزاران تصویر از بانک اطلاعاتی را با تصویر ورودی مقایسه نموده و شبیه ترین افراد را با تصویر ورودی انتخاب و اعلام نمود که کاربرد آن شناسایی تصاویر افراد مجهول الهویه در سیستم جاع حراست سازمان ها می باشد

مانیتورینگ

 

سیستم مانیتورینگ و کنترل شرایط محیطی پاشا راهکارهای پیشرفته جهت نظارت یکپارچه بر شرایط محیطی می باشد.این راهکار جامع از دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تشکیل شده است که شامل نرم افزار مانیتورینگ پاشا و سنسورهای دیجیتال تجهیزات حفاظتی می باشد.

با استفاده از این سیستم شما می توانید مانیتورینگ سیستم های دوربین مداربسته،اعلام حریق،دسته های تردد شمار،حضور و غیاب،راهبند ودرهای کنترلی را بصورت یکپارچه و یکجا مشاهده و نظارت نمایید که این مهم باعث افزایش قدرت تصمیم گیری آنی و دقیق شما خواهد شد.

تنظیم و فرماندهی دستگاه ها و سیستم های حفاظتی بصورت لحظه ای و بر اساس برنامه های از پیش تعریف شده از دیگر مزایای سیستم پاشا می باشد.

اتاق مانیتورینگ جهت:

اعلام حریق

  • راهبند های اتوماتیک دوربین های دار بسته

  • دستگاه های حضور و غیاب(کارت و اثر انگشت)

  • وسائل نقلیه(قطار،کشتی،کامیون،خودروو تجهیزات)

نظر سنجی از پرسنل و ارباب رجوع

با کمک این روش شما می توانید نظر سنجی های مختلف را مطابق با اهداف و ماموریت های طراحی کنید تا پس از برگزاری نظر سنجی یکپارچه در یک واحد یا کل واحدهای سازمان بازخورد آن را جهت بررسی دردسترس مشاوران،مدیران میانی و مدیران ارشد سازمان قرار گیرد.

  • امکان ثبت اطلاعات پرسنلی در فرمهای استاندارد و امکان طراحی فرمها در صورت لزوم توسط خود کاربر

  • توانایی تشخیص مجاز و غیر مجاز بودن خودروها و توانایی ثبت اطلاعات خودرو های ورودی و خروجی

  • امکان تعریف و شناسایی اشخاص ممنوع الورد(از طریق پاپ آپ،آلارم،هشدارهای همه روزه و...)

  • امکان ثبت اتوماتیک تاریخ ساعت ورود و خروج ارباب رجوع

  • امکان رزرو ملاقاتها،برنامه ها به همراه سیستم یادآوری روزانه

  • امکان رویدادنگاری و گزارشات سیستمی

توانایی عکس برداری از ارباب رجوع

ثبت تردد تشخیص چهره ارباب رجوع با ثبت توضیحات تکمیلی و نام شخص ملاقات شونده در فرم اصلی تردد با سرعت و سهوت کاربری بالا  قابل ثبت می باشد.اختصاص گروه شناسه به ارباب رجوع در زمان ثبت اطلاعات به همراه ثبت سند ارائه شده تردد کننده هنگام ورود و امکان تاییدیه الکترونیکی ملاقات انجام شده،سهولت ثبت اطلاعات در مراجعات بعدی،دسترسی هدفمند به سابقه مراجعات و فعالیت های ارباب رجوع را باعث می شود.

امکان ثبت وقایع در دفتر گزارشات افسران نوبتکاری

  • امکان جستجوی هوشمند(Google search) درتمامی صفحات اصلی و فرعی

  • امکان گزارش گیری در حالتهای مختلف(نظیر انواع نمودارها و فایلهای متنی با قابلیت شخصی سازی)

  • امکان پشتیبان گیری خودکار از پایگاه داده

  • خروجی(export(گزارشات با فونت های مختلف(Excel XPS. Pdf.jpeg html xml)

دبیر خانه رمز محرمانه

سیستم دبیرخانه رمز محرمانه سیستمی است جهت مدیریت امور دبیر خانه رمز محرمانه حراست سازمان با قابلیت هایی غیر قابل مقایسه با سیستم های مشابه،نظیر امنیت بالا،کاربری آسان و با مزیت هایی نظیر کارتابل الکترونیک،ارجاع نامه،اسکن نامه و...دراین سیستم ثبت وگردش کلیه مکاتبات سازمان بصورت الکترنیکی و بی نیاز از جابجایی فیزیکی نامه انجام می شود.تصویر اصل نامه ها و یا هر گونه سند دیگری در این سیستم به روش الکترونکی آرشیو می شود.سیستم دبیرخانه رمز محرمانه بدون کاغذ(Paperless)با برچیدن روشهای سنتی و سرعت بخشیدن به امور اداری باعث افزایش ضریب اطمینان دقت،در جهت جلوگیری از اتلاف وقت و پراکندگی اسناد و همچنین ثبت و نگهداری بهینه اطلاعات،موجب حرکت به سوی استانداردهای نوین فن آوری اطلاعات جهانی در این رابطه گردیده است.

استانداردهای نوین ثبت و نکهداری بهینه اطلاعات

  • اماکان ثبت اندیکاتور نامه های ورودی و خروجی با کدینگ اتوماتیک

  • عدم وابستگی به نوع خاصی از ادوات و تجهیزات(ماند نوع خاصی از پرینتر ها و یانوع مشخصی از کارت های مقوایی و کاغذهاو...)

  • امکان تبادل اطلاعات با سخت افزارهای جانبی(باسکول)

ازدیگر مزایای نرم افزار جامع حراست می  توان به امکان اتصال دستگاه

باسکول و بهره گیری بهینه جهت مکانیزاسیون و ثبت اطلاعات عملیات تحویل و بارگیری و نیز برنامه ریزی حل اشاره نود.

تحویل و بارگیری

  • امکان نوبت دهی به ماشین ها

  • کنترل میزان حصول تحویلی به مشتریان براساس مانده حواله فروش و اعلام بار

  • صدور بارنامه و قبض باسکول براساس ارتباط اتوماتیک با سیستم باسکول

برنامه ریزی حمل

  • امکان صدور اعلام بار برای موسسات حمل بر اساس ظرفیت تولید و تحویل شرکت

  • کنترل میزان بار تحویلی به مشتریان در هر بار بر اساس اعلام بار انجام شده

  • امکان برنامه ریزی مجدد برای حواله های جا مانده

 

امنیت و سطح دسترسی کاربران

می توان چندین کاربر را در یک نقش کاربری قرارداد. وقتی یک نقش کاربری تعریف می شود،دسترسی آن به قسمتهای مختلف سیستم و کلیه عملیاتی که اعضاء آن نقش می توانند انجام دهند،توسط مدیر سیستم تعیین می گردد.علاوه بر نام کاربری،رمز عبور و توکن سخت افزاری برای ورود تک تک کاربران به سیستم، می توان کاربران را محدود به ورود از یک یا چند کامپیوتر خاص نمود. این موارد در خصوص اطلاعات بخش حراست سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بازیافت اطلاعات حذف شده

هر رکوردی که در سیستم ثبت می شود هرگز بطور کامل حذف نخواهد شد بلکه پس  از حذف رکورد توسط کاربر مجاز،در محلی نگهداری می شود تا قابلیت بازگردانی رکورد وجود داشته باشد.

علاوه بر آن هر نوع تغییر در خصوصیات کلیه  موجودیت هاقابل گزارش دهی و بازگردانی است.

 

 

 

برخی از مشتریان ما

Slider

اطلاعات تماس

  • آدرس : اهواز - خیابان نادری - نبش خوانساری -
  • ساختمان امیرالمومنین - طبقه سوم - واحد 13
  • ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • تلفن  : 06132926508-06132922933-06132926507
  • تلفن همراه : 09163000720
سایت شما برای نمایش بهتر نیاز به استفاده از کوکی دارد Cookie policy. I accept cookies from this site.Agree