معرفی سیستم اتوماسیون اداری پاشا

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب پاشا با بهره گیری از جدیدترین متدولوژی های پیاده سازی سیستم های مدیریتی دارای ابزاری کارا جهت نظارت بر گردش کار و طبقه بندی اسناد در سازمان ها می باشد، همچنین سرعت بخشیدن به امور روزمره جهت بالابردن راندمان کاری افراد در گلوگاههای مکاتباتی و جلوگیری از پراکندگی اسناد از مشخصات این سیستم است که نیاز هر سازمان را به داشتن چنین سیستمی مشهود می سازد

 

مکاتبات

  • امکان تعریف قالب نامه با استفاده از ابزار طراحی مناسب
  • تعریف انواع جدید نامه بر اساس نیاز سازمان (وارده ، صادره ، داخلی و …)
  • تعریف سطح امنیت مکاتبات و تعیین سطح دسترسی کاربران به نامه ها
  • دسته بندی نامه ها بر اساس اولویت (عادی ، فوری ، خیلی فوری و …)
  • امکان ارجاع نامه ها به افراد مجاز و تعیین مهلت بررسی نامه ها
  • جستجوی پیشرفته محتوای نامه ها (بر اساس گروه ها ، متن نامه ، موضوع و …)
  • درج یادداشت افراد در انتهای نامه به صورت منظم و دسته بندی شده
  • امکان دسترسی آسان و مشاهده سریع نامه های پیوست شده
  • امکان تعریف پی نوشت جهت تسریع در نامه نگاری
  • ثبت سازمان ها و شرکت های مرتبط جهت دسته بندی نامه های وارده و صادره
  • ارسال نامه ها از طریق پست الکترونیکی (طبق استاندارد انجمن انفورماتیک ECE)
  • امکان ضمیمه کردن یک یا چند فایل در صورت نیاز (فایلهای سند، صوت، تصویر و …)
  • ثبت امضای پرسنل در سیستم و امکان درج امضاء به فرمان کاربر
  • ثبت نامه های Scan شده در سیستم و درج یادداشت ها و علامتگذاری های دلخواه بر روی نامه ها
  • امکان چاپ نامه در اندازه های دلخواه

 

ابزارهای مدیریتی

  • ثبت کلیه رویدادهای سیستم جهت بررسی و پیگیری های در آینده
  • تعریف گردش نامه در سازمان و امکان بازبینی و ویرایش آن در صورت نیاز
  • گزارش عملکرد دبیرخانه ها در بازه های زمانی معین (روزانه ، ماهیانه و سالیانه)
  • پیگیری آخرین وضعیت یک نامه و کلیه فعالیت ها انجام شده مربوط به آن
  • گزارش نامه های تأخیری
  • تعیین جانشین و تفویض وظایف برای سمت های خاص
  • تشکیل گروه های کاری توسط مدیر جهت سهولت در سازماندهی امور
  • امکان تفویض چند سمت به یک پرسنل و تعریف وظایف جدید

 

دبیرخانه

  • امکان تعریف چندین دبیرخانه
  • مدیریت دبیرخانه ها به صورت متمرکز / غیر متمرکز
  • تعریف ساختار شماره اندیکاتور به صورت مجزا برای هر دبیرخانه
  • ارسال و دریافت نامه ها و پیام های کاربران مجاز بین دبیرخانه ها
  • تعریف کلیه پرسنل سازمان و تعیین وظایف و میزان دسترسی آنها به سیستم
  • امکان ویرایش تنظیمات مربوط به دبیرخانه پس از ثبت
  • درج شماره اندیکاتور و تاریخ هجری شمسی به صورت خودکار توسط سیستم
  • تعریف وظایف هر دبیرخانه به صورت مستقل توسط مدیر سیستم

 

کارتابل

  • نمایش ارجاعات در فهرست نامه ها در حالت های مختلف (حالت گرافیکی ، حالت جزئیات)
  • تنظیم ستونهای قابل نمایش در کارتابل به دلخواه کاربر
  • تمایز بین نامه های بررسی شده و بررسی نشده
  • نمایش خلاصه ای از نامه بدون باز کردن آن جهت تسریع در مشاهده محتویات نامه
  • نمایش گروهی از نامه ها بر اساس تنظیمات (نویسنده ، تاریخ صدور ، سطح محرمانگی ، اولویت و …)
  • ساخت فهرستی از نامه های دلخواه (Favorite) از نامه ها توسط کاربر برای خود جهت دسترسی سریعتر به نامه های مورد نظر

.

 

برخی از مشتریان ما

Slider

اطلاعات تماس

  • آدرس : اهواز - خیابان نادری - نبش خوانساری -
  • ساختمان امیرالمومنین - طبقه سوم - واحد 13
  • ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • تلفن  : 06132926508-06132922933-06132926507
  • تلفن همراه : 09163000720
سایت شما برای نمایش بهتر نیاز به استفاده از کوکی دارد Cookie policy. I accept cookies from this site.Agree